מוקד שירות למשרד החקלאות – מצטרף לשורת שירותים מקוונים

מתאימים עצמם לרוח הזמן: מוקד טלפוני של משרד החקלאות יספק תשובות במגוון נושאים. הוא מצטרף לשורה ארוכה של שירותים מרחוק, בהם השתלמויות בזום לאנשי ענף הלול, הזוכות להצלחה רבה
מאת: דני בלר
צילום: עודד קרני

משרד החקלאות ופיתוח הכפר השיק לראשונה את מוקד השירות של המשרד במעמד שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, ומנכ”ל המשרד, ד”ר נחום איצקוביץ’. ”מהיום לא צריך להסתבך, מוקד אחד עם מספר אחד – אז תשמרו כבר עכשיו את המספר המקוצר – 6016*. לא משנה אם יש לכם שאלה, פנייה או בקשה – הכול במספר אחד”, אומרים במשרד.
המוקד זמין לכל שאלה, בימים ראשון – חמישי, בין השעות 08:00 – 17:00.

המוקד מצטרף לשורה ארוכה של שירותים מקוונים, בהם כאלה מוכרים היטב לאנשי ענף הלול בעקבות מגבלות מגפת הקורונה. בין היתר – מדריכי שה”מ עורכים השתלמויות בזום, בהשתתפות ערה ורחבה של מגדלים. לא אחת, המדריכים פותרים בעיות שונות בלולים באמצעות התחברות מרחוק. הלולנים כבר למדו להשתמש בשירותים אלה, תוך חיסכון בזמן ובדלק.

 

כתבות נוספות

ענף ההטלה בישראל: העובדות האמיתיות

מאת: מוטי אלקבץ, מזכיר ארגון מגדלי עופות בישראל בשבועות האחרונים מופצות ידיעות שקריות הנוגעות לענף הטלה. חלק מהעיתונאים לא טורחים לבדוק את העובדות האמיתיות וחלקם