ארגון מגדלי העופות, השיק החודש קמפיין פרסומי חדש, תחת הסיסמא "תוצרת חקלאית ישראלית – כל השנה בחירום ובשגרה", במטרה להגביר את המודעות לחשיבות החקלאות המקומית, והעמקת ההזדהות והסולידריות עם מגדלי העופות המיישבים את גבולות המדינה.
צילום: יח"צ
קמפיין פרסומי חדש של ארגון מגדלי העופות בישראל, הושק השבוע בתחנות הרדיו המובילות ובאינטרנט.
בקמפיין, מוצגים המגדלים מכל קצוות הארץ, ומכל ענפי הגידול – הטלה, פטם והודים ובמסגרתו, הם מספרים על שיגרת יומם ועבודתם החיונית לביטחון התזונתי של תושבי ישראל .
וידאו: הקמפיין ברדיו
בשלב הראשון של הקמפיין, השתתפו יו"ר ארגון מגדלי העופות, שוקי בשן; מזכיר ארגון מגדלי העופות, מוטי אלקבץ; מגדל עופות לפטם מייקל הולר, חבר קיבוץ עלומים בעוטף עזה ; מגדל תרנגולי הודו רני סער חבר קיבוץ גלגל שבבקעת הירדן ושמעון ביטון מגדל עופות להטלת ביצים ממושב אביבים שעל גבול הצפון.
מזכיר ארגון מגדלי העופות בישראל, מוטי אלקבץ: " בעת זו חשוב להזכיר לציבור בכלל ולמקבלי ההחלטות בפרט עד כמה חיונית עבודתם של מגדלי העופות בישראל שמאיישים "מוצבים" אזרחים בגבולות ישראל ועמלים לילות כימים, בחירום ובשגרה, כדי להבטיח שלכל תושבי ישראל תהיה אספקה סדירה של עופות וביצים טריים, איכותיים ובריאים כל השנה".