רשת "רמי לוי שיווק השקמה" מכריזה על חודש ינואר כחודש המותג הפרטי במסגרתו תציע הרשת מאות מבצעים הנחה בכל הקטגוריות של המותג הפרטי שמחירם זול בעשרות אחוזים לעומת מוצרים מקבילים. הרשת נכנסת גם לחות שיווק הביצים תחת המותג הפרטי שלה
ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" למעלה מ-4,500 מוצרים במותג הפרטי. בשנה הקרובה יצטרפו למותג הפרטי קטגוריות חדשות בהן ביצי מאכל. רמי לוי: "מוצרי המותג הפרטי ברשת לא רק הזולים ביותר בשוק, גם איכותם טובה יותר מהמותגים המוכרים."
תחום הביצים בישראל הוא אחד הגדולים בחקלאות המקומית, כאשר הביצה הישראלית נחשבת לאיכותית. הישראלים הם בין המובילים בעולם בצריכת ביצים לנפש, כאשר הביצה היא חלק בלתי נפרד מהתפריט הישראלי.
רשת רמי לוי הכריזה על חודש ינואר כחודש המותג הפרטי במסגרתו ישווקו מאות מוצרי המותג הפרטי בהנחות ובמבצעים מיוחדים. המבצעים יהיו בכ-56 סניפי הרשת וגם באתר החברה.
בשנת 2023 גייסה רשת רמי לוי 4 פרזנטורים ששמותיהם וחתימותם מופיעות על מאות מוצרי המותג הפרטי: "מיכל אנסקי, שר פיטנס, רון יוחננוף, ופנינה רוזנבלום.
רמי לוי: "מוצרי המותג הפרטי ברשת לא רק הזולים ביותר בשוק, גם איכותם טובה יותר מהמותגים המוכרים. המותג הפרטי הינו המנוף השיווקי של הרשת עם ערך גדול לצרכן ובשנים הקרובות הרשת תחזק את המותג הפרטי , ותגדיל את סל המוצרים ותמשיך להוביל את המגה לקנייה חכמה במחירי רמי לוי."