בשעה טובה: הוקם ארגון מגדלי עופות במדינות ערב

בפגישה מקוונת, השתתפו נציגים של מגדלי עופות מהאמירויות, ירדן, סודן, מצרים, סעודיה ותוניסיה. DLG, המארגנת ירידי מגדלים במזרח התיכון, תסייע לארגון החדש, שייקרא UAPP ויהיה עמותה ללא מטרות רווח
דני בלר
צילום: Image by Sharon Ang from Pixabay

DLG (האגודה החקלאית הגרמנית), המארגנת את ירידי הסחר EuroTier במזרח התיכון, בירכה על הקמתו של ארגון מגדלי העופות הערבי, עמותה חדשה, אשר אמורה לחזק את יצרני העופות במדינות ערב.

ההודעה על הקמת ה-UAPP, שתהיה עמותה ללא כוונת רווח, פורסמה לאחרונה באתר האינטרנט של DLG, שאירחה את הפגישה המקוונת של העמותות המייסדות, בהן איגוד הלולנים האמירתי, כמו גם משתתפים ירדנים, סודנים, תוניסאים, כוויתים וסעודים. ה- UAPP ייהנה מהניסיון של DLG בשיתוף ידע, על מנת לסייע למגדלים במדינות השונות.

הארגון החדש, UAPP, מורכב מנציגים של ארגוני מגדלי העופות ממדינות במזרח התיכון וצפון אפריקה, ומטרתו לאגד ידע בנושאי ענף הלול בתחומי הבטיחות הביולוגית ובריאות בעלי החיים, כמו גם תזונה יעילה ומיטיבה עם העופות וטכנולוגיית ייצור מודרנית.

האסיפה הכללית הראשונה של ה- UAPP, לבחירת הנשיא והוועד הפועל שלה, תתקיים במהדורה השנייה של יריד הסחר EuroTier במזרח התיכון, בימים 21-23 במרץ, 2022, באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות.

כתבות נוספות